Regulamin konkursu na stroik wielkanocny.
Regulamin konkursu na stroik wielkanocny.
Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami. Jedną z najpopularniejszych ozdób świątecznych i zarazem najbardziej niezwykłych jest stroik.
Stroik świąteczny ma w sobie magię, a największa tkwi w tym robionym samodzielnie.
Nasza świetlica szkolna ogłasza konkurs plastyczny na „Najpiękniejszy stroik wielkanocny”.
- Organizator konkursu
Organizatorem konkursu są wychowawcy świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej im. Bohdana Arcta w Kotuniu.
- Cel i przedmiot konkursu
- kultywowanie tradycji wielkanocnej,
- rozwijanie wrażliwości plastycznej i artystycznej,
- prezentacja i popularyzacja plastycznej twórczości dziecięcej i młodzieżowej,
- poszerzanie wiedzy z zakresu różnych technik plastycznych.
- Warunki
- W konkursie mogą wziąć udział uczniowie Szkoły Podstawowej im. Bohdana Arcta w Kotuniu, z klas 0-III, jak również z klas IV-VIII.
- Każdy uczestnik konkursu może dostarczyć tylko jedną pracę!
- Uczniowie klas 0-III oraz uczniowie klas IV-VIII: wykonują pracę STROIK WIELKANOCNY.
- Prace mogą być wykonane dowolna techniką plastyczną. Prace powinny być niepowtarzalne i oryginalne. Mile widziane są elementy regionalne, związane z tradycją Świąt Wielkanocnych.
- Forma prezentacji pracy konkursowej
- Pracę należy wykonać ręcznie.
- Format prac dowolny.
- Wykonanie: dowolną techniką.
- Wszystkie prace powinny być podpisane na oddzielnej kartce, która powinna zostać dołączona do pracy konkursowej (imię, nazwisko, klasa).
- Miejsce i termin składania prac konkursowych
- Prace należy składać do 09.04.2025 r. (środa) r. do Szkoły Podstawowej im. Bohdana Arcta w Kotuniu ul. Szkolna 2 oraz Polna 6 (budynek A- świetlica szkolna, budynek B- świetlica szkolna.)
- Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
- Prace dostarczane po terminie, nie będą oceniane.
- Organizator nie zwraca prac.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do reprodukowania prac w celach popularyzatorskich.
- Ocena prac konkursowych
Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową wg następujących kryteriów:
- walory artystyczne
- kreatywność
- oryginalność
- nawiązanie do tradycji
- estetyka wykonania
- Rozstrzygnięcie konkursu
W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa dokona oceny prac i przyzna nagrody i wyróżnienia. Planowana data ogłoszenia wyników 11 kwietnia (piątek) 2025 r. Wyniki zostaną przekazane na stronie internetowej szkoły.
Stroiki zostaną wystawione na sprzedaż przez szkolną drużynę harcerską, a pozyskane środki przeznaczone zostaną na cele drużyny harcerskiej.